Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημενα Νοεμβριου!

Γεια σας κοριτσια ,θα σας πω τι προιοντα χρησιμοποιησα πιο πολυ αυτο το μηνα,εγιναν πολυ πολυ αγαπημενα μου!!!
Avon glow,bronzing pearls,warm ,τι εχω να πω πολυ καλη αποχρωση  μου αρεσει που δεν ειναι πολυ εντονο το χρωμα κρατανε ολη μερα και μυριζουν ευχαριστα δεν γυαλιζουν ειναι ματ.
Clinique stay matte sheer pressed powder oil free.01 stay buff,τι εχω να πω ειναι μια αναλαφρη πουδρα με πολυ καλη καλυψη ταιριαζει στις μικτες και λιπαρες επιδερμιδες ,παραμενει σταθερη χωρις να γυαλιζει για πολλες ωρες.ειμαι απολυτα ευχαριστημενη με την πουδρα αυτη  θα την ξαναπαρω σιγουρα.
Avon super extend mascara,black,τι εχω να πω πολυ καλη μασκαρα για καθε μερα διαχωριζει και δινει μηκος στις βλεφαριδες,εχει πλαστικο βουρτσακι.
Korres wild rose concealer wrc2,τι εχω να πω φοβερο κονσιλερ φωτιζει και καλυπτει ολες τις ατελειες! Korres raspberry lipgloss N25,τι εχω να πω μου αρεσει παρα πολυ αυτο το lipgloss δεν κολλαει καθολου στα χειλη μυριζει τελεια και το χρωμα του ειναι λες και φορας κραγιον ,παραμενει σταθερο για πολυ ωρα.
Ελπιζω να σας αρεσε το review μου,εσεις εχετε δοκιμασει καποια απο αυτα τα προιοντα?

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.