Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

GOLDEN ROSE

Γεια σας κοριτσια,θελω να σας δειξω καποια προιοντα που μου εστειλε η εταιρια  Golden Rose-Londessa για δοκιμη.Θελω να ευχαριστησω πολυ την εταιρια για τα τελεια πραγματακια που μου εστειλαν,και μου εδωσαν την ευκαιρια να γνωρισω τα προιοντα Golden Rose που με ενθουσιασαν πραγματικα.                                                                                                                                              
                                      Golden Rose Terracotta Eyeshadow Duo N306                                                    

Ειναι μια διπλη σκια ματιων   σε χρυσο και  μπρονζε χρωμα ακριβως αυτο που μου ταιριαζει,Οταν δοκιμασα τη σκια αυτη δεν περιμενα να ειναι τοσο λαμπερη στα ματια,εχει παρα πολυ μικρα σιμερ,αυτο μου αρεσε πολυ και εχει πολυ μεγαλη διαρκεια κι αυτο σε κανει να μην χρειαστης να βαλεις μια βαση ματιων και το συμαντικοτερο ειναι πως δεν ερεθιζει καθολου τα ματια,σιγουρα θα αγορασω μια ακομα τετοια σκια και σε αλλο χρωμα ειναι σουπερ!                                                        
                                                       Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara                                              Ναι,ναι αυτη ειναι η 3D μασκαρα! Δεν εχω λογια το ποσο πολυ μου αρεσε αυτη η 3D μασκαρα κανει τις βλεφαριδες εντυπωσιακα μακριες και τις διαχωριζει τελεια! Εχει πολυ βολικο βουρτσακι που σας βοηθαει να βαψετε ολες τις βλεφαριδες χωρις να τις κολλησει ,ανασηκωνει και δινει μοναδικο ογκο,τι αλλο θελετε απο μια μασκαρα?!                                                                                                  
Golden Rose Ultra Colour Rich  Lipstick With Vitamin E N71 . Ενθουσιαστικα παρα μα παρα πολυ απο αυτο το κραγιον ειναι απαλο,λαμπερο,κρεμωδης με ωραιο αρωμα δεν κολλαει καθολου στα χειλη και τα απαλυνει πολυ,εχει μεγαλη διαρκεια και τελειο χρωμα,δοκιμαστε το αν δεν το εχετε δοκιμασει ακομα,αυτα ηταν τα πραγματα που μου εστειλε η εταιρια και ανυπομονουσα να σας γραψω τις εντυπωσεις μου η Golden Rose ειναι μια καλη και οικονομικη εταιρια με πολυ ποιοτηκα προιοντα που αξιζει να τα δοκιμασετε.Ελπιζω να σας αρεσε το review που εκανα,και επανερχομαι με πολλα αλλα συντομα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.