Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Κραγιον STUDIO ARTIST ORIFLAME BEAUTY

Καλημερα θα ηθελα να σας μοιραστω την γνωμη μου για κραγιον studio artist oriflame εγω εχω σε δυο   αποχρωσεις κι ειναι τα αγαπημενα μου κραγιον απο oriflame εχω δοκιμασει πολλα αλλα δεν ηταν τοσο καλα  λοιπον θα σας δειξω φοτο με τα κραγιον και μετα μια αλλη φοτο να δειτε πως φαινονται η αποχρωσεις                                                      απο δεξια προς αριστερα Pure Berry, Nude Suede.                                                                                          
 ειναι πολυ ομορφα χρωματα εγω νομιζω πως ολες οι αποχρωσεις απο αυτη την σειρα ειναι τελειες,ειναι κρεμωδεις χωρις ιριδιζοντα στοιχεια,ειναι λιγο λαμπερα,ενυδατωνουν,ειναι σταθερα και εχουν πολυ ωραια μυρωδια και ειναι ματ .Κοστιζουν κοντα στα δεκα ευρο .              

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.